images/stories/logosait_new.jpg

 

З 15 липня з Тернополя можна буде літати до Борисполя?

Сайт «Міста» розпочинає рубрику «Як це було», в якій публікуватимемо скани сторінок місцевої преси минулих років (навіть десятиліть), аби кожен тернополянин міг по-новому подивитися на те, що маємо зараз з перспективи того, що було колись.

Перша така публікація – скан газети «Тернопіль вечірній» за 11 липня 2007 року. Тема – відновлення діяльності тернопільського аеропорту. Читаючи цей матеріал, диву даєшся, якими ж наївними ми були 6 років тому, вважаючи, що наш аеропорт дійсно поставлять на ноги. Влада обіцяла це зробити тоді, обіцяє і зараз. Діючого ж аеропорту в Тернополі як не було, так і нема.

Будемо літати!

Обласне комунальне підприємство «Фірма Тернопільавіаавтотранс» пропонує авіапасажирам польоти на 15-місному літаку Л-410. Таке задоволення коштуватиме 470 грн. в один бік. Виліт з Тернополя до Борисполя о 8 год. 30 хв., а назад – о 18.30. Долетіти можна буде майже за годину. Рейси здійснюватимуть тричі на тиждень – у понеділок, середу і п’ятницю.

Експерти переконані, що проект відновлення польотів на лінії Тернопіль – Київ після більш ніж 10-річної перерви може бути успішним, якщо його організатори звернуть належну увагу на рекламну підтримку на початковому етапі.

«Вважаю, що цей рейс може бути цікавий як для тернополян, які прямують до столиці в справах, так і для тих, хто збирається використовувати аеропорт «Бориспіль» для пересадки на міжнародні рейси українських і зарубіжних авіакомпаній. Не виключено, що уже незабаром можна буде замінити невеликий турболіт Л-410 на більш містке повітряне судно», – вважає незалежний експерт Олександр Кава.

Тим часом в «Тернопільавіаавтотрансі» заявили, що прямі внутрішні авіарейси можуть з’явитися і на інших напрямах усередині країни. Зокрема, дістатися літаком з Тернополя можна буде і до Сімферополя. Проте все залежатиме від успішності маршруту «Тернопіль – Київ (Бориспіль) – Тернопіль».

Нагадаємо, аеропорт «Тернопіль» сертифікований для прийому літаків: турболіт-Л410, Ан-28, Ан-24, Ан-2, Ан-26, Ан-30, Ан-72, Ан-32, Як-40, Як-42, Ан-12, Ту-134, Іл-18 і вертольотів всіх типів. Аеродром має злітно-посадочну смугу, яка була введена в дію у 1985 році, завдовжки 2000 метрів і шириною 42 м з армобетону, що дозволяє обслуговувати повітряні судна з максимальною злітною вагою 61 тонна.

Має землевідведення для подовження злітно-посадочної смуги до 2300 метрів, що дозволить приймати середньомагістральні літаки типу «Airbus A320» і «Воеing-737». Аеровокзал пропускною спроможністю 100 людей/година має пункт пропуску через державний кордон у всі країни світу.

Підготувала Юлія ТИХОВИЧ, Місто


Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер