images/stories/logosait_new.jpg

 

На нелегальних СТО з українців "деруть" гроші за уявний ремонт

Нелегальні СТО лякають українських власників автомобілів захмарними цінами на офіційних сервісах і беруть гроші за ремонт, якого авто зовсім не потребує.

Більше того, нерідко через ремонт у виконанні таких "майстрів" двигун машини ні з того ні з сього спалахує, і доводиться назавжди попрощатися зі своїм чотириколісником.

Як йдеться в сюжеті програми "Гроші", на нелегальних СТО, облаштованих у звичайних гаражах працюють, зазвичай, майстри-самоучки, які не особливо тямлять в тому, що роблять.

Такі "механіки" швидко оцінюють, наскільки власник автомобіля сам розбираються в двигунах. Якщо майстер бачить, що водій повний профан, то одразу ж береться пропонувати ремонт, якого автомобіль навіть не потребує.

"Щось там по електриці допишуть, якусь мийку допишуть або поставлять неякісну запчастину, але візьмуть, як за оригінальну і за більш якісну", - попереджає керівник мережі "Франс-сервіс" Андрій Перехрест.

За його словами, гаражні механіки-самоучки ніяких договорів на виконання робіт клієнтам не пропонують. Тому й відповідальність за якість ремонту не несуть.

Журналісти "Грошей" вирішують провести експеримент. Беруть два однакових автомобілі, які попередньо перевіряють на офіційному СТО. В обох машинах є незначні проблеми з лівою кульовою опорою. За кермо одного автомобіля сідає досвідчений водій-чоловік, а іншим керує жінка, яка нічого не тямить в механіці. Обидві машини їдуть на одне і теж "кустарне" СТО.

Чоловіка-водія, який наполягає, що в лівому колесі щось "стукає", відправляють мало не одразу за двері. Кажуть, що поламка не значна і ще місяць можна їздити спокійно.

Коли ж з аналогічної проблемою приїжджає профан, то ще до початку огляду майстри заявляють, що ремонтувати машину треба негайно.

"Треба міняти гальмівні колодки. Вони зносилися вже", - переконує майстер в гаражі.

Ціни: від 300 до 1000 гривень. Найдорожча послуга – замовлення колодок в офіційного дилера. Але до нього на СТО їхати не радять.

"Приїжджаєте замінити запчастину чи по гарантії, чи так. Вам її ставлять, і ніхто нічого не знає. Може хіба що комірник. Офіційні – це такий темний ліс, що мама мія", - відмовляє гаражний майстер.

В результаті, з недосвідченого водія механіки-самоучки "здерли" 500 гривень за нові гальмівні колодки, які не потрібно було міняти.

"Можуть ще акумулятор зняти, поставити старий. Машина не заведеться. Вони скажуть, що треба міняти проводку, а потім поставлять новий акумулятор і візьмуть гроші за три дні ремонту. А можуть і сальник піддерти викруткою, щоб показати, що масло протікає", - пояснюють ще одну схему здирництва своїх гаражних конкурентів механіки з офіційного СТО.

Нагадаємо, що механіки підпільних СТО інколи дозволяють собі їздити на автомобілях своїх клієнтів. В Харкові співробітник СТО викрав "Лексус" харків'янина і відразу ж розбив його.

ТСН 

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер