images/stories/logosait_new.jpg

 

Що робити, якщо немає світла і зник мобільний зв’язок

Під час вимкнення світла у українців може зникати мобільний інтернет і навіть зв'язок.

Що робити, якщо виникла така проблема, нагадують у Держспецзв'язку, Державній службі надзвичайних ситуацій і Міністерстві цифрової трансформації України.

Іноді проблеми можуть бути лише з одним оператором мобільного зв’язку (пошкоджена вежа, обладнання, перенавантаження), тому рекомендовано мати при собі SIM-карти інших операторів із поповненим рахуном.

Українські оператори Vodafone, Київстар і lifecell дозволять перемикатися між мережами, щоб лишатися на зв’язку.

Фото:Sementsova321/Depositphotos

У випадку, коли мережа вашого оператора недоступна, можна перемикатися на інших операторів.

Щоб під ‘єднатися до мережі іншого оператора, треба:

  • відключити автовибір мережі (на Android: налаштування – мобільна мережа (чи підключення) – оператор, на iOS: параметри – стільникові дані- вибір мережі;
  • знайти й вибрати доступну мережу;
  • якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
  • перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. Однак раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора.

Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного інтернету до мінімуму:

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер