У тернопільських супермаркетах обдурюють покупців
Понеділок, 28 жовтня 2013, 07:30
І все не було б так печально, якби кількість постраждалих внаслідок супермаркетських хитрощів стрімко не зростала. Бувально вчора моя 54-річна сусідка (просила не згадувати її ім’я) поскаржилась, що їй касирка буцімто “випадково” не пробила по чеку третю, акційну, пачку майонезу за ціною 1 копійки (натомість наклацала повну).
Добре, що жінка виявилась уважною і заздалегідь, стоячи у черзі, порахувала мисленнєво суму грошей, яку потрібно було викласти за покупку: “Прийшлось нагадати касирці, що мої товари були акційними, а то переплатила б, оком не змигнувши…!”.
А скільки покупців бездумно “попались” у акційні капкани і навіть не дізнались, як із їхніх гаманців потихеньку зникають гроші. Причому такі випадки не є поодинокими. Не можна їх ідентифікувати і як банальну забудькуватість касирів чи неуважність мерчіндайзерів.
Це не звичайні випадки збігу обставин, це серйозна схема видурювання фінансів, хоча і звучить вона часто як безневинна фраза: “Вибачте, я забула, що ці товари у нас під акцією”.
Людмила, 21-річна тернополянка розповідає, що аналогічна ситуація трапилась із нею у зовсім іншому супермаркеті:
- Я скуплялась у магазині засобів гігієни. Побачила на вітрині плакат із акцією, суть якої зводилась до того, що купуючи дві одиниці засобів догляду за волоссям одної торгівельної марки, третя ішла у подарунок. Вкинула у кошик 3 товари, підходжу до каси, а мені пробивають усі три по звичайній ціні. І то так впевнено. Я подумала, може я помилилась, може просто акція закінчилась, а той плакат забули здерти. А потім вийшла, і прочитала, що акція таки діє. Обдурила все-таки…,- бідкається дівчина.
А на завершення розповім вам про ще один випадок, який вже стався зі мною (імовірно, ще з багатьма покупцями). Виявляється, нас не тільки дурять, а й виставляють дрібними злодюжками та тероризують обшуками у наших корзинах. Вже двічі у мене, з усіма проплаченими у чеку товарами, “пищали” при виході приклеєні додаткові штрихкоди (засоби захисту від товарних крадіїв). У супермаркетах геть забувають про етичні правила поведінки з людьми. Чому, чесний покупець, повиннен давати звіт охоронцю про придбані товари, демонструвати їх у корзині, і навіть кількаразово проходити крізь “пищалку”, щоб той зрозумів, у чому ж справа?
Зрештою, вже набридає просто скаржитись. Діяльність Товариства захисту прав споживачів ще ніхто не відміняв. Пора хоч трохи звільнятись від супермаркетських капканів.
Людмила Барабаш, Тернопільська Липа