images/stories/logosait_new.jpg

 

У тернопільських супермаркетах обдурюють покупців


b767d840-9ed7-4d3e-8327-23da1d361b11І все не було б так печально, якби кількість постраждалих внаслідок супермаркетських хитрощів стрімко не зростала. Бувально вчора моя 54-річна сусідка (просила не згадувати її ім’я) поскаржилась, що їй касирка буцімто “випадково” не пробила по чеку третю, акційну, пачку майонезу за ціною 1 копійки (натомість наклацала повну).

Добре, що жінка виявилась уважною і заздалегідь, стоячи у черзі, порахувала мисленнєво суму грошей, яку потрібно було викласти за покупку: “Прийшлось нагадати касирці, що мої товари були акційними, а то переплатила б, оком не змигнувши…!”.

А скільки покупців бездумно “попались” у акційні капкани і навіть не дізнались, як із їхніх гаманців потихеньку зникають гроші. Причому такі випадки не є поодинокими. Не можна їх ідентифікувати і як банальну забудькуватість касирів чи неуважність мерчіндайзерів.

Це не звичайні випадки збігу обставин, це серйозна схема видурювання фінансів, хоча і звучить вона часто як безневинна фраза: “Вибачте, я забула, що ці товари у нас під акцією”.

Людмила, 21-річна тернополянка розповідає, що аналогічна ситуація трапилась із нею у зовсім іншому супермаркеті:

- Я скуплялась у магазині засобів гігієни. Побачила на вітрині плакат із акцією, суть якої зводилась до того, що купуючи дві одиниці засобів догляду за волоссям одної торгівельної марки, третя ішла у подарунок. Вкинула у кошик 3 товари, підходжу до каси, а мені пробивають усі три по звичайній ціні. І то так впевнено. Я подумала, може я помилилась, може просто акція закінчилась, а той плакат забули здерти. А потім вийшла, і прочитала, що акція таки діє. Обдурила все-таки…,- бідкається дівчина.

А на завершення розповім вам про ще один випадок, який вже стався зі мною (імовірно, ще з багатьма покупцями). Виявляється, нас не тільки дурять, а й виставляють дрібними злодюжками та тероризують обшуками у наших корзинах. Вже двічі у мене, з усіма проплаченими у чеку товарами, “пищали” при виході приклеєні додаткові штрихкоди (засоби захисту від товарних крадіїв). У супермаркетах геть забувають про етичні правила поведінки з людьми. Чому, чесний покупець, повиннен давати звіт охоронцю про придбані товари, демонструвати їх у корзині, і навіть кількаразово проходити крізь “пищалку”, щоб той зрозумів, у чому ж справа?

Зрештою, вже набридає просто скаржитись. Діяльність Товариства захисту прав споживачів ще ніхто не відміняв. Пора хоч трохи звільнятись від супермаркетських капканів.

Людмила Барабаш, Тернопільська Липа

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер