images/stories/logosait_new.jpg

 

Кафе в Ніцці ввело штрафи для неввічливих клієнтів

1332403Керуючий невеликого кафе, розташованого в Ніцці, ввів систему штрафів для “грубих зайнятих клієнтів” – повідомляєКореспондент.

Якщо відвідувач кафе просто попросить кави, він заплатить за нього 5,8 євро. Якщо він додасть в кінці “будь ласка”, кава обійдеться йому в 4,25. Якщо ж клієнт почне спілкування з менеджером зі слів “добрий день” або “добрий ранок”, то повинен буде заплатити всього 1,40 євро.

В інтерв’ю французькому виданню керуючий Фабріс Пепіно пояснив, що його персонал втомився від грубих клієнтів, яких особливо багато в обідні перерви: через те, що вони кудись поспішають, вони бувають дуже роздратовані.

“Все починалося з жарту, – пояснює він, – але тепер це наш спосіб сказати “заспокойся і тримай себе в руках”.

“Я знаю, багато хто каже, що у Франції дуже грубі офіціанти, однак покупці теж можуть бути грубими, коли вони дуже зайняті”, – додав він.

Постійні клієнти, побачивши табличку, як тільки вона була вивішена, поставилися до неї з гумором і з задоволенням підігравали персоналу.

“Люди тепер більш розслаблені, вони частіше посміхаються. А це найголовніше”, – підсумував Пепіно.

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер

вугілля і дрова

Банер